Ben kimim?

Fotoğrafım
Figen kendi halinde biri. Gezmeyi, yeni yerler gormeyi sever ama aliskanliklarindan vazgecmeyi sevmez. Burada o size neyi anlatmak isterse o var, okumak isterseniz cok sevinir ama istemezseniz uzulmez :-)

28 Ağustos 2012 Salı

Tatilde Yemek veya Yememek. Iste butun mesele bu...

Her tatil ayni sey oluyor.
2 gun, 5 gun, 10 gun farketmiyor.
Yiyorum ve kilo aliyorum. Olay bu!!!

Her seferinde bir pismanlik, bir vicdan muhasebesi. Yok yok yok olmuyor, aklim mideme yenik dusuyor ve olan oluyor.

Bu tatilde de bu kural bozulmadi. 6 gunluk tatil her an aklimda midemdekiler, gectiii, gitti :)

Peki ne mi oldu? Iste bunlar oldu...

Gun 1

Aklim;
Bugun tatil basliyor, eger bol bol hareket edip acik bufedeki salata ve saglikli yemeklerden yersem sorun olmaz. Tatliyi da minimum da tutmaliyim. Boylece hafif bir tatil gecirebilirim.

Midem;
Amannn bosver bugun tatilin ilk gunu azicik ipin ucunu kacirsam da birsey olmaz. Ilerleyen gunlerde nasil olsa dengelerim.

Gun 2

Aklim;
Dun biraz ipin ucu kacti ama bugun biraz dikkat ederim sorun olmaz.

Midem;
Off ya, canimda patates kizartmasi istedi. Ne var birazcik yesem ki.

Gun 3

Aklim;
2 gundur kitliktan cikmis gibi yiyorum, gobegim de cikmaya basladi. Bugun biraz az yiyeyim bari.

Midem;
Yaa bu cheesecake de guzel gorunuyor. Yesem bile nolur sanki yarin hallederim nasilsa.

Gun 4

Aklim;
Nee!!! 2 kilo da almis olamam canim. Tarti yanlis herhalde. Ama cok da yedim tabi. Her ogun karbonhidrat, her ogun tatli olacagi buydu. Yok, bugun kesin bitmistir bu is. Yemiyorum.

Midem;
Bu tatli da guzelmis canim. Zaten yemegi de az yedim. Iki porsiyon tatli yiyebilirim.

Gun 5

Aklim;
Artik donus zamani yaklasti. Kac gundur yiyorum. Yuh artik, bugun kesin yemicem, kesin...

Midem;
Amannn, zaten tatil de bitiyor, kac gundur yiyorum, bugun de yememe bakayim bari.

Gun 6

Aklim;
Artik cok gec. Olan oldu, zivanadan ciktim. Vicdan azabini biraksam iyi olur artik. Ohhh yedim ictim, donuste diyetteyim nasilsa...

Midem;
Artik cok gec. Olan oldu, zivanadan ciktim. Vicdan azabini biraksam iyi olur artik. Ohhh yedim ictim, donuste diyetteyim nasilsa...

Gun 7 - eve donus

Aklim;
Poff ya, ne vardi o kadar yemeseydim. Simdi 1 ay diyet yap isin yoksa. Ohannes yani, ohannes :(

Midem;
Poff ya, ne vardi o kadar yemeseydim. Simdi 1 ay diyet yap isin yoksa. Ohannes yani, ohannes :(

Hiç yorum yok: