Ben kimim?

Fotoğrafım
Figen kendi halinde biri. Gezmeyi, yeni yerler gormeyi sever ama aliskanliklarindan vazgecmeyi sevmez. Burada o size neyi anlatmak isterse o var, okumak isterseniz cok sevinir ama istemezseniz uzulmez :-)

5 Temmuz 2012 Perşembe

I'm back...

Blogumun mottosu "Figen'in canı ne isterse onu içermesi" yani bu blogda herşey olabilir demek istiyorum. 

Uzun zamandır ihmal ettim, pek birşey yazmadım. Doğrusunu söylemek gereirse son 1 yıldır annelie daha fazla önem verdim sanırım, ya çalıştım ya annelik yaptım, başka birşeye vakit ayırmadım.

Ama bu yaz tatilde biraz aklım başıma geldi!!!

Siz çoluğa çocuğa akılırsanız kendi kendinizi tüketmiş oluyorsunuz. Biraz etrafa da bakmak gerek.

Tatilde çocuklarının peşinden koşan anneler, denize bile giremeyen, mayosuyla bikinisiyle kuru kuru etraflarda gezen bir dolu anne vardı, bunlardan biri de bendim :(

Neyse sözün özü kendimi bu annelerle aynı düşününce çok kızdım, yok ya bu kadar da olmamalı dedim.

Bugün eve döndük ve ilk iş kendimi değiştirme planları yapmaya başladım.

İlk aklıma gelen -her kadının olduğu gibi- kuaföre gitmekti. Yarın gideceğim :))
Ama sonra blog geldi aklıma. "Ne kadar ihmal ettim seni blog" dedim ve bence çok keyifli, tamamen kadınsal bir yazı ile geri dönmeye karar verdim.

Buyrun okuyun sevgili okuyucular...

Hiç yorum yok: