Ben kimim?

Fotoğrafım
Figen kendi halinde biri. Gezmeyi, yeni yerler gormeyi sever ama aliskanliklarindan vazgecmeyi sevmez. Burada o size neyi anlatmak isterse o var, okumak isterseniz cok sevinir ama istemezseniz uzulmez :-)

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Oh be. Rahatladim...

Birseyi kafaya ne kadar takarsan o kadar zorlasiyor. Olmuyor da olmuyor. Kesinlikle bu kadar takmak negatif enerjiyi getiriyor pesinde diye dusunuyorum.

Rahatlayinca, azicik bosverince hem olmasa bile negatif etkisi azaliyor hem de bence daha fazla pozitif enerjiyle doluyor insan. Basarmak daha kolay oluyor.

Bende bugun uzun suredir kafama taktigim birseyi basardim. Ama gercekten de kendimi rahat birakinca basardim.

Bir kez daha stres yapmamanin rahatligiyla gelen basariyi tattim. E tabi bir de misss gibi rahatladim :)

Her istediginiz seyin corap sokugu gibi olmasi dilegiyle.

Sevgiler...

Hiç yorum yok: